Her er de bedste cykelairbags

H ingling producerer airbaghjelme for at beskytte cyklister. Dette var også en reaktion på behovet for øget bevidsthed om cykelsikkerhed i London. Der har været en stigning i antallet af kvæstelser i London. Det var også et centralt spørgsmål under borgmestervalget i London sidste år. Som en løsning på dette problem har cykelsamfundet slået til lyd for brugen af airbaghjelme til cyklister. Dette vil bidrage til at minimere skader i tilfælde af en ulykke. Ubalanceret vægt er den hyppigste årsag til skader under cykling. Det betyder, at ryttere er udsat for vind og hastighed, hvilket kan føre til skader. H ingling udviklede sine airbaghjelme specielt til cyklister. Dens patenterede bløde indvendige foring reducerer det tryk, som rytteren udøver på hjelmens indvendige. Airbaggen pustes op, når den udsættes for vind. Dette gør det muligt for cyklister at føle sig mere komfortable, selv under ekstreme forhold. Den bløde foring, i modsætning til andre hjelme, er ikke skadelig for brugerens øjne og giver ekstraordinær komfort. Det bløde materiale er let at bære hele dagen og forårsager ikke ubehag. Den maksimale længde af det bløde materiale er to meter. Der er dog modeller, der kan nå tre meter, når de er fuldt oppustede. Ventilerede modeller er meget populære og kommer i mange størrelser. Der er to udluftningsmuligheder. Den ene er fuldt udluftet, mens den anden har mindre udluftning, men en større airbag. Hvis du ikke kan lide den indvendige foring, kan du erstatte det med vinyl eller skum. Mens der er mange muligheder for farvede hjelme til cyklister, mange stadig foretrækker den klassiske sorte. Alle producenter bruger låg i samme størrelse til udluftede airbags. Dette er noget at huske på, når de køber disse produkter. En cykelhjelm der høvding 3, der har airbags, er en fremragende investering, hvis du er en fodgænger, der kører på gaden eller cykler på din cykel. Airbags pustes automatisk op efter en kollision for at beskytte hovedet. Ifølge undersøgelser foretaget af sundhedsmyndigheder, kan dette resultere i en besparelse på milliarder af dollars årligt i hospitalet regninger og behandlingsomkostninger. Sværhedsgraden af kraniebrud hos cyklister, der kolliderede med fodgængere blev reduceret betydeligt ved hjælp af airbags. Yderligere forskning i Storbritannien viste, at reduktionen i frakturer var næsten 40 procent, når airbag-udstyrede cyklister kolliderede med fodgængere. Yderligere beskyttelse er en anden fordel ved at bære en airbag hjelm til cykling. Forskning udført i Italien har vist, at standard cykelhjelme ikke giver så meget beskyttelse mod hovedpåvirkninger. Sandsynligheden for alvorlige kvæstelser som følge af sammenstød mellem trafikanter og airbags er tre gange lavere. På grund af det lavere starttryk menes airbags at reducere skadesrisikoen med tre gange. Hjerneskader kan også reduceres med halvdelen, da hjernen kan modstå op fire gange kraften fra en kollision uden at blive beskadiget. Forekomsten af hovedskader fra kollisioner kan reduceres dramatisk ved at bære hjelm med airbag. Princippet om kinetisk energi er grundlaget for airbags. Kinetisk energi kan beskrives som energi, der udstråles væk fra et objekt. Det måles i meter i sekundet. Mængden af kinetisk energi udstrålet af en cyklist ved en højere hastighed er proportional med deres cykelhastighed.

Posted in IT