10 no-nonsense taktik i at fremme din hjemme-baseret virksomhed

Intet menneske er en ø. Dette ordsprog er især sandt i business. Uden Fællesskabet, ville du have ingen forretning.
Husk altid at community-medlemmer er aftagerne af livet i en hjemme-baseret virksomhed medmindre disse medlemmer flytter ud af området. Virksomheden er afhængig af dem for sit hjerteblod; på den anden side kunderne afhængige forretning for deres behov, enten produktet eller service-wise. Der er en uundgåelig indbyrdes afhængighed mellem to.
Det gavner derfor til iværksætteren at betale agt og bidrage til Fællesskabets ’ s trivsel. Dette betyder ikke kun penge, men tid og kræfter også. Disse kan være doneret af forretningsmand til yderligere fysiske og mentale sundhed og stabiliteten i Fællesskabet, der er selskabet ’ s gæster.
Her er de forskellige måder at fremme erhvervslivet i Fællesskabet:
1. bestående af klientel af din virksomhed er medlemmer af Fællesskabet og mange af tema er tilknyttet service foreninger som Rotary Klub, Lion ’ s Club, YMCA/YWCA, Christian velgørende organisationer m.fl. De tilhører disse civile, religiøse og velgørende organisationer og er derfor aktive til gavn for Fællesskabet.
2. være opmærksom på både de enkelte medlemmer og deres kollektive klubber, som de kan drive din virksomhed til større højder. Service klubber kan nedladende din virksomhed, som de foretager deres erklærede Fællesskabets opgave, som kan generere flere indtægter for virksomheden end de enkelte kunder.
3. Vær på udkig efter chancer for at være til tjeneste for disse samfund service klubber. I det lange løb kan det betale sig mere end hvad du rent faktisk sætte. Du ville have gjort Fællesskabet nogle gode på samme tid. Måske du kan donere lidt af hvad du sælger, om varer eller tjenester. Eller du kan bidrage med bannere, annonceringen løbesedler eller certifikat awards.
4. du kan blive bedt om at blive en kandidat og tjene om bord på en af disse organisationer. Det vil være økonomisk og åndeligt umagen værd at sætte i lidt tid og kræfter til at hjælpe i fællesskabsprojekterne.
5. der er små ting, endnu til stor hjælp, som du kan gøre for organisationer i Fællesskabet. En af disse er simpelthen at tillade dem at sende deres flyers på dit vindue eller dør; at sætte op en opslagstavle, hvor de kan sende deres møder eller fundraising bekendtgørelser. Du kan også tilbyde din plads eller en del af det, hvis du har nok plads til deres møder eller sammenkomster
6. deltage i media kampagner som tilbyder dit produkt eller service som en præmie.
7. Deltag eller spydspids et fællesskabsprojekt. Det kan være simpelt som en oprydning kampagne eller så involveret som auktioner, loppemarkeder, medicinske missioner og lignende.
8. Accepter praktikanter, frivillige i din virksomhed. De vil hjælpe dig og og på samme tid, du hjælpe dem.
9. en billig måde at fremme dit hjem virksomhed er at forsøge at indsamle e-mail-adresser for hver bosiddende inden for en given by. E-mail er stort set gratis. Det er vigtigt at udarbejde en liste over e-mail-adresser og konstant opdatere denne liste. Ved hjælp af personlige e-mails i stedet for spamming ville hjælpe din målgruppe, være mere tillidsfuldt til dine intentioner og derfor ville føre til en større chance for at dine potentielle kunder, der køber dit produkt eller din service.
10. en god måde at gøre nogle reklamer og tjene nogle penge på samme tid er at tilbyde at undervise en klasse på din lokale skole. Når du lærer en klasse på dit community college, får du at netværke og opbygge din liste over potentielle kunder.
Afslutningsvis, disse er yderligere nyttige tips: nogle kunder kan eller kan ikke se på telefonkortet. Dit navn, stilling og firma måske ikke ringer en klokke. Endnu, de ønsker at høre direkte fra dig at vide, hvem du er, og hvor ædle din intention er.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.